3B Orthotics

WE CAN HELP!

How do you use insole?

(چگونه کفی را استفاده کنیم؟)
کفی سفارشی شما به اصلاح و حفظ راستای صحیح پا و مچ پای شما کمک می کند.  راستای صحیح پا ومچ پای  برای تعادل و توزیع مناسب وزن ضروری است. کفی های طبی به اصلاح مشکلات  خفیف تا متوسط پا کمک و درد ناشی از آن را کاهش می دهد. در ابتدا شما ممکن است مقداری ناراحتی را تا زمان تطبیق کفی جدید با پا  و ایجاد وضعیت صحیح تجربه کنید. این زمان می تواند یک تا دو هفته طول بکشد تا شما با کفی طبی خود احساس راحتی کنید. برخی از افراد زمانی که کفی را می پوشند  بلافاصله احساس راحتی می کنند، اما در مقابل افرادی هستند که به زمان بیشتری نیاز دارند. به طور کلی بدن نمی تواند با تغییرات سریع و ناگهانی آدابته شود و ممکن است شما  در زمان استفاده از کفی طبی مقداری خستگی یا درد را تجربه کنید. لطفا جدول زیر را با دقت بخوانید.
 
 
دستورالعمل استفاده از کفی طبی تجویز شده
یا تا زمان ایجاد خستگی 15 دقیقه -1 ساعت روز اول
یا تا زمان ایجاد خستگی 15 دقیقه 2 ساعت روز دوم
یا تا زمان ایجاد خستگی 2- 4 ساعت روز سوم
یا تا زمان ایجاد خستگی 2- 4 ساعت روز چهارم
یا تا زمان ایجاد خستگی 2- 4 ساعت روز پنجم
یا تا زمان ایجاد خستگی 2- 4 ساعت روز ششم
یا تا زمان ایجاد خستگی 2- 4 ساعت روز هفتم
یا تا زمان ایجاد خستگی 4-6 ساعت هفته دوم
  6-8 ساعت هفته سوم
تدریجی زمان را تا تمام روز افزایش دهید  هفته چهارم
​​​​​​​
  • استفاده از کفی مانند ارتودنسی دندان می باشد. شما ممکن است احساس  کوفتگی و  درد در ابتدای دوره استفاده از آنها داشته باشید . این شرایط طبیعی است . در حقیقت اگر احساس کوفتگی یا درد بعد از اولین هفته استفاده نداشتید نشان می دهد که پای شما در یک وضعیت مناسب است  و کفی ها کارسختی در پیش رو ندارند  و به پوشیدن آنها ادامه دهید.
  • در طی هفته اول در حالی که از کفی ها استفاده می کنید ورزش یا دیگر فعالیت های شدید بدنی را انجام ندهید. بعد از دو هفته شما می توانید کفی ها را راحت در همه فعالیت های خود بپوشید.اگر راحت نبودید برای تطابق بیشتر کفی با پای شما به درمانگر خود مراجعه کنید . تغییرات در کفی تا 6 ماه رایگان است. در این شرایط پوشیدن و آسیب به کفی ها به عهده مالک می باشد. مدت زمان عمر کفی ها 2-5 سال بسته به نوع کفی ، نگهداری ، وزن و سطح فعالیت می باشد.
  • ارتز های جدید از متریال ای پیشرفته ساخته می شوند و عمر آنها در استفاده معمول بیش از یکسال است.کفی خود را زمانی که فکر می کنید کثیف است یا بوی نامطلوب می دهد با یک دستمال مرطوب  و کمی صابون تمیز کنید . از شستن کامل آن با  آب به طور کامل خودداری کنید . مراقب باشید صابون بر روی کفی باقی نماند. بعد از تمیز کردن  اجازه کفی در دمای اتاق خشک شود و از قرار دادن آن نزدیک بخاری یا حرارت مستقیم خودداری کنید.
  • هرگز تلاش نکنید کفی را خودتان تعمیر یا تطبیق دهید ملافات دوره ای   درمانگر به اطمینان از عملکرد درست کفی کمک خواهد کرد.
1


Share :
Head Office : No. 1, East Second Floor, Nosrati deadend, South Sheikh Bahayi St, Vanak Sq, Tehran, Iran
Labratoar : Yahya Abad , Mulla Sadra Blvd, Shahid Zaji Sq, Kashan
Tel : +982188607300
Fax : +982188041596
WhatsApp : +989034858807